AA, Enver Aysever'i çok kızdırdı

AA, Enver Aysever'i çok kızdırdı



15 Kasım 2016 11:20

Enver Aysever RS FM'de sabah programları yapıyor. Aysever'in programına CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu konuk oldu. Ünlü programcı konuğuna gündem ile ilgili sorular sordu.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sorulara cevap verdi. Buraya kadar her şey normal. ANcak Aysever sabah programında gazetelere bakınca şoke oldu. Anadolu Ajansı'nın geçtiği haber hatalarla doluydu.

Birinci hata röportajın yapıldığı radyonun ismiydi. AA haberinde 'Rusya'nın Sesi' olarak radyonun adını yazmıştı. Enver Aysever'in ilk itirazı buna oldu. Aysever 'bu radyonun adı RS FM'dedi.

İkinci itiraz ise kendisinden hiç söz edilmemesiydi. Kılıçdaroğlu programa konuk olmuştu ama ona soruları kim yöneltmişti. Bu konuyla ilgili tek satır bilgi yoktu. Enver Aysever buna da çok kızdı.

Cumhuriyet gazetesi haberi AA'nın metniyle verdiği için aynı hataya düşmüştü. Enver Aysever ''bu sıralar acılılar, biz de onların acılarını paylaşıyoruz.'' diyerek Cumhuriyet'in hatasını görmezden geldi.

Sözcü haberde Aysever'den söz ediyordu. Ama o gazete de radyonun ismi yanlış yazılmıştı.

Enver Aysever faturayı AA'ya kesti ve devletin ajansının 'emek hırsızlığı' yaptığını ileri sürdü.

275



Paylaş



TİRAJLAR
15 Şubat 2016 - 21 Şubat 2016

zaman 653.950
hurriyet 357.921
sabah 322.555
posta 321.022
sozcu 284.244
pas-fotomac 159.814
turkiye 148.768
milliyet 144.931
fanatik 123.447
haberturk 121.610

ANKET
Sizce Türkiye'de medya gerçekten özgür ve bağımsız mı ?
Evet.. Türk medyası özgür
Hayır.. Medya özgür değil
Kararsızım
Haber3 Yayın Grubu © 2001-2015 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Medyakafe.com harici linklerin sorumluluğunu almaz.


Yazılım & Teknik Destek: Haber3 Yayın Grubu

Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Şartları | Künye | Site Haritası | RSS